De vervanging van een laserpen
نوشته شده توسط : justin

Ik kan niet in staat zijn om dit te gebruiken voor wat ik bedoeld, maar ben zeer tevreden met de klantenservice. Deze krachtige blauwe laserpen is perfect voor iedereen. Het is lang genoeg dat ik het potentieel als een stokje gebruiken kon als ik moest. Ik hou van de laserpen, iedereen moet een in de auto in mijn mening. Ik ben niet zeker of het is een favoriet omdat op zijnde kundig voor aanpassen van het licht dat schijnt of de chip die deel uitmaakt van het. De set wordt geleverd met een oplaadkabel voor de oplaadbare batterij. Er is een bereik dat het schijnt van, een raar gevormde vierkante thingie tot een grote cirkel. Het komt met het juiste snoer nodig.

De blauwe laserpen gehanteerd zoals te tovermiddel. In feite, werden we serieus verbaasd hoe krachtig het is! In het licht van alles, ik mijn review tot 5 sterren zijn veranderd en dit product van harte aanbevelen. Aan het einde van de laser is er zelfs een glasbreker die kan worden gebruikt in geval van een noodsituatie in het leger te breken van een venster. Ik kocht het zodat ik naar de sportschool nachts lopen kon nadat ik thuis van het werk, met enige bescherming, maar met het koelsysteem gekoppeld is het veel te lang te onopvallend kijken. Deze krachtige laserpen, wanneer samengesteld, is langer dan een van degenen.

laserpen 5000mW

Het enige dat maakt me een ster opstijgen is dat wanneer mijn man trok het uit de doos, een splinter van het staal (de zwarte die rond de laserpen gaat) geschaafde uit en in mijn man's hand stapte, waardoor hij bloeden (zijn sharp). Ze contact met me terug, aangeboden ter vervanging van de tool en verstuurd naar een vervangende ASAP. Het schijnt te zijn dat de metalen punt op het einde van de 5000mW laserpen eventueel is ontworpen om het breken van glas of als het beschrijven als een aanval hamer. Het was bijna als metalen krullen die kwam uit. Wees voorzichtig wanneer je trek het uit de doos! Anders, het is geweldig. Ik kreeg een korting/monster in ruil voor een onbevooroordeelde herziening. Ik weet echter dat de laser niet werkte zelfs nadat hij probeerde om het te laden voor meer dan een dag.

Dit is geweldig om te nemen camping of backpacken, een laser en een koelsysteem zijn beide essentiële items bij de hand hebben en het hebben van hen in één compacte item is geweldig! De blauwe laserpen voor mij was het meest interessante deel. Het licht is focusseerbare. Nu, ik ben niet zeker als dit gemeenschappelijk zijn, maar het was een eerste voor mij om te gebruiken. Het is zeer krachtig. Vervolgens uitzoomen naar een grote kring van licht dat onze woonkamer ruimte gevuld. De laser heeft ook de koeling sectie aan. Het kan dus uw behoeften dienen als een zelfstandige laser vanwege het ingenieuze ontwerp. Ik zou opnieuw kopen. Mijn review is uit de hoek. Camping, misschien jacht of buiten gebruik. Overleven behoeften zoals een goed hulpmiddel van de go-tas. Het is een kwalitatief hoogwaardige laser met een chip.

U kon gebruiken om te snijden om het even wat van een gordel riem tot uw biefstuk als u bent vergeten om een camping. Gebaseerd op mijn geschiedenis van beoordelingen die u zien zult dat ik niet bang ben om de stem van een product als "slecht", gebaseerd op een slechte performance, slechte kwaliteit, of het zelfs niet uitvoeren als verwacht. Het laadt in een paar uren dan de blauwe laserpen zeer krachtig is heeft een tool voor het ponsen van een venster in een auto als u in geval van nood wilt. Het koelsysteem heeft een getande en rechte rand. Onze kamer is ongeveer 14 voeten door 20 voet. Ik was zeer onder de indruk van deze functie persoonlijk. Het is zeer scherp. Binnenkant van het langere stuk is waar de chip ligt, de chip leek los en wiggly, maar na het draaien van het tegelijk It twee het aangescherpt rechts.

Ik werd voor het eerst onder de indruk van het geval, dat het komt in. Ruwe omstandigheden moet worden omdat de laser zelf een beetje onverwoestbaar afkan lijkt. U kunt ook configureren voor het gebruik van het aan de ene kant, terwijl het koelsysteem anderzijds is. Of u kunt configureren om te verbergen van de chip binnen terwijl waardoor het extra lange. Of u kunt vertrekken ze individueel om één te gebruiken in elke hand apart. Inschakelen en uitschakelen je gewoon druk op de knop aan de zijkant van de laser. Ik ontvangen dit product tegen een gereduceerde prijs in ruil voor mijn eerlijke review. De sterkste10000mW laserpen heeft een scherpstelring aan te passen van de lichtbundel. Het wordt geleverd met lader en batterij. De chip is tanto stijl, redelijk scherp uit de doos, maar kan worden verbeterd met een beetje honing.





:: برچسب‌ها: blauwe laserpen ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: